Sunday 16 October 2011

apabila tuan blog ini dah naik minyak

assalamualaikum..

huhu dah lama tak menulis blog ni.tiba tiba ada seru lah yang membuat aku nak menulis blog kali ni. hehe senyum tak perlu kata apa apa.  okay first of all aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang terasa okay apabila tuan blog ini dah naik minyak. huhu anyway kosong-kosong ye??!

sebenarnya aku malas la nak layan benda benda hal remeh temeh ni. rimas tahu tak? aku tak kacau kau so jangan la kacau aku. tapi if sekali je kau buat macam tu eh sorry la kirim salam jauh2 la okay? hehe jelas tak? 

sebenarnya apa lagi yang kau tak puas hati dengan aku lagi ni ha? aku dah pikir sedalam dalam lubang tikus tahu tak apa lagi yang kau tak puas lagi dengan aku ni. haissh masalah betul la spesis manusia macam ni. sesabar sabar aku pun ada limit jugak tau! aku dah lama bersabar dengan kau la #$%^$^&%!! jangan kacau aku lagi boleh tak??!! bunga dengan kumbang tu bukan seekor la wee~ 

mulut kau tu cantik sikit la bila berkata2 okay.  perangai jangan macam budak-budak baru nak naik laa. huhuhu tajam betul lidah aku bila tuan tanah blog ini dah naik minyak! :D 
aku ni yang tak tahu apa apa jangan nak salahkan aku pulak. haih tak memasal aku ni yang jadi mangsa jerat percintaan kau orang la.

aku bukan apa cakap macam ni, cuma aku dah lama bersabar dengan perangai kau yang tak matang lagi tu. kau nak dia sangatkan? kau tanya la tuan punya badan yang kau nak sangat tu! dia nak ke dekat kau? haa yang tu aku cuma senyum tak perlu kata apa apa..hehe 

sometimes we have to release a small thing to get something big! remember that..you guys are not worth my precious time~

tolong laa jadi perempuan tu behave sikit perangai. jangan main nak tembak orang lain sesuka hati kau tu je. molek sangat ke perangai macam tu? jadi orang tu punyai la tamadun sikit. come on la wee. please behave yahh!! 

god puts people in your life for a reason, and remove them for your life for a better reason.

aku tak kisah la kau tu nak buat apa tapi yang kau dok sibuk2 kisah aku dahh kenapa?? isshh geram betul la aku aw (GERAM TERGULING-GULING)..
dah la jangan nak terhegeh-hegeh lagi pada tut. jangan main sumpah-sumpah okay nanti termakan sumpah sendiri kang tak pasal-pasal. kisah pulak aku.. hehe jangan sentap pulak! awak-awak awak jangan la busybody pasal saya lagi okay? hug and kiss. muahmuah!

No comments:

Post a Comment